Надано
більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян
Протягом 2013 року до
Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління
державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та
Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.
Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121
індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян
порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080
звернень.
Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб
місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від
громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів,
ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших
громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень
(4,2 % від загальної кількості).
Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються
обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії
державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового
забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної
служби.
Управліннями державної служби Головного управління державної служби України
в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі за 2013 рік
розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та
виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових
звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).
Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками
проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти
корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній,
на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).
Так, у 2013 році оновлено класифікатор звернень громадян в системі
електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу
щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за
результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України,
питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів
перевірок у територіальних органах.
Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації
конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону
України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та
вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.
|