про стан розгляду звернень громадян , які
надійшли до органів місцевого самоврядування Ямпільського району
за ІІІ квартал 2011 року
Робота
зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування була направлена на оперативне
вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, надання у
встановлені законом строки відповідей авторам звернень за наслідками їх
розгляду і проводилась робота відповідно до Законів України "Про
звернення громадян”, "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України
"Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування".
Протягом
ІІІ кварталу 2011 року до органів місцевого самоврядування надійшло 229 звернень,
з них:
на
особистому прийомі – 101 звернення,
поштою надійшло
– 90,
В
зверненнях порушено 231 питання різної спрямованості.
Проведений
аналіз свідчить, що найбільше звернень надійшло від людей похилого віку, пенсіонерів.
Таких звернень - 100 (44%) від загальної кількості, робітників – 37 (16%), „Дітей
війни ” – 34 (15%), ветеранів праці – 24 (10%), безробітних – 21 (9%). Від учасників
війни – 13 (6%),
Найбільш
характерними питаннями, які порушують жителі району це питання аграрної
політики і земельних відносин. Їх кількість склала –76 (33%) від усіх
розглянутих питань.
39 громадянина
(17%) від загальної кількості звернулися з питання комунального господарства, 35
(15%) – соціального захисту, 10 (4%) – житлової політики, фінансової,
податкової, митної політики – 8 (3%), забезпечення дотримання законності та
охорони правопорядку, реалізації прав і свободи громадян – 8 (3%).
З229 звернень громадян, що надійшли до органів місцевого самоврядування протягом ІІІ кварталу 2011 року: 137 звернень вирішено позитивно, на 93 звернень надано роз’яснення.
Пропозиції,
заяви, скарги громадян розглядаються районною радою та міськселсільрадами відповідно
до діючого законодавства і знаходяться на постійному контролі.